Wat kan ik verder nog bereiken door het sturen van een e-mail?
Door het sturen van een email kunt u opvragen of een product bij ons in het assortiment aanwezig is. Vermeld hierbij het merk en de productcode, zodat wij u verder kunnen helpen. Zo kunnen wij u verder helpen en meer informatie geven over het product.
Wanneer wordt het product naar mij verzonden?
Na het behandelen van uw e-mail, sturen wij u een bevestiging met verdere informatie.
Na het door u voldoen van de verkoopprijs, wordt het product verzonden. Indien het product niet op voorraad is, wordt het vermeld in de e-mail.
Wat is de levertijd van het online bestellen?
Wij streven naar een levertijd van maximaal 5 werkdagen en proberen het product zo snel mogelijk naar u te versturen.
Kan ik het product retour zenden?
Als het product u toch niet bevalt, kunt u het binnen 14 dagen retourneren. De retourkosten zijn dan voor u zelf. Wanneer wij het product hebben ontvangen, zullen wij het bedrag terugstorten op uw rekening. |